Mitt Bibliotek börjar ta form!



Igår blev den en vända in till HB och fixa nya konsoller, dom vi hade köpt var ju fel. Sen vidare till Byggmax för hyllplan. Där hade vi mer tur och hittade rätt längd och bredd. Behövde inte såga någonting. Glad min snickare blev.



Sen satt jag mest här uppe igår och försökte räkna ut hur jag skulle ha hyllplanen, vilka böcker som skulle vara högst upp och om det skulle vara färgordning eller bokstavsordning. Det fanns ju bara ett alternativ såklart!




En liten tjuvkik på hur det ser ut nu. Böckerna har fått sig en egen rad och mina älskade tidningar hyllan under. Det är ju ett lite projekt att få allt att klaffa. Ser också att detf år bli ett besök till bokmässan i september... för helt plötsligt har jag massa plats. När mattan ligger på plats och listerna är uppe ska ni få vara med på inflyttningsfesten. Det bästa av allt är att jag ser mina böcker/tidningar från sängen... bara en sånn sak. Lycka!

Kan man vara kär i ett rum?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0