Lördagen i bilder





Gillar egentligen inte posébilder, men för engångs skull så kännde jag mig jävligt snygg. Måste vara håret som jag trivvs så bra i redan. Väskan är packat och jag är laddad för en kväll med Lina. I väskan ligger några förslag på outfits. Det är det som är så fiffigt med Lina... Hon älskar kläder lika mycket som mig... eller nu ljög jag. Hon älskar nog kläder lite mer och är sjukt grym på att få ihop snygga kombinationer. Så jag tog med mig nästan halva gaderoben för inspiration.




Väl hos Lina fick jag uppgiften att lägga upp hennes hår på spolar. Okej att jag precis varit och gjort just detta, men göra det själv? Men det gick faktiskt rätt snabbt och jag spraya loss lite i hennes hår och sen fick scarfen åka på. Under tiden så slängde Lina ihop en sallad och jag babbla på som aldrig förr...




Voilá! Magnus Ugglas kusin.





Kycklingsallad och rödvin, kan det bli bättre... Och jag då som prata på...



Sen kom den riktiga drickan fram och när den var slut ringde vi 165 00.



Men jag kunde ju inte åka utan att säga hejdå till Bianca. Kom inte och säj att min katt ser "lite annorlunda ut".



På G.



Jag är helt hundra på att jag hörde någon säga Magnus Uggla när hon/han gick förbi...




Min snälla men trötta papi som körde mig hem! Min far har kört taxi extra i många år och blev nästan lite nostalgisk när han gick upp för att köra sin dotter mitt i natta... sen satt han och nynna till nån gammal 50-tals visa och blev ännu mer nostalgisk. Han var nog väldigt väldigt trött.


Kommentarer
Postat av: Michaela

Jag sa ju att du skulle vara supersnygg! ;)

2009-03-09 @ 21:35:17
Postat av: Jennie

Det var en bra chaffis du fick tag i där! Han har ju skjutsat runt mig med vill jag minnas! Hihi puss

2009-03-09 @ 22:41:26
URL: http://thelindbloms.blogg.se/
Postat av: Lina

Vilken toppenkväll.

Jag tror jag ska köra spolar och scarfs lite oftare,passar ju super i hemmafru-looken.:)

2009-03-10 @ 01:14:44
Postat av: Lina

Undrar förresten om Bianca är medveten om hur missbildad hon ser ut och om isåfall lider av det?

2009-03-10 @ 01:16:57
Postat av: mie

BARA ETT TIPS



Sugen på att få gratis presentkort rätt ner i brevlådan på en valfri butik? Det finns en ny sida som är mycket lättare att samla ihop presentkort på, man behöver inte alls ha lika många poäng för att få hem presentkort som på övriga sådana sidor (till exempel gratisbio, gratisklader , gratismakeup, gratismode osv)



Passa på att bli medlem nu, sidan har knappt några medlemmar vilket gör det mycket lättare för dig att få flera presentkort.



Bli medlem här: http://www.freestreet.se/?r=87

2009-03-10 @ 01:18:23
URL: http://memie.blogg.se/
Postat av: vintageretroprinsessa

Massa fina bilder :)

menheeey vart kommer dom balla brillorna i från ????

sjukt balla :)

2009-03-10 @ 12:06:02
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0