Hos frisören...

Barnvakt fixad och redo för en makeover. Monika var superladdad och jag var nog ännumera laddad.
Först rullade en van Monika på spolarna, och det gick undan...
Längesen jag skrattade såmycket under ett frisörbesök!




jag passade på att fota lite... Jag poängterade att jag var medveten om att man ser rätt rolig ut dom två första veckorna... nej det är gammalt nu går man härifrån snygg direkt. Det värmde. Så jag lät Monika mixtra fritt med mitt kära hår.



Luggen valde vi att lägga lite större spolar i för att det ska växa med det andra håret...


Darth Vader kom förbi och ville låna sina kläder också... Här sitter jag och vänta med spänning på att vi ska gå och skölja håret och sen blåsa till det för en utlovad fotografering...




Så jävla snygg jag blev! Det var som Monika sa... Man blev snygg på direkten... Hallå Oscars!

Vem försöker jag lura...
























HAHAHAHA Säj hej till Magnus Ugglas syster







Ps: Jag e supernöjd såklart fast jag ser ut som Magnus Uggla och Idol-Andreas på samma gång. Men lockarna blev dom finaste jag haft någonsin... nu får vi bara ha tålamod mina vänner...


Kommentarer
Postat av: Michaela

Hahaha du är bara för underbar! Jag kollade mms:et en gång till innan jag la mig och då funkade bilden helt plötsligt! Så jag låg och fnittrade lite för mig själv inatt, innan jag somnade.

Du kommer vara snyggast ute på lördag ändå, inget tvivel om saken! ;)

2009-03-06 @ 10:14:13
Postat av: Jennie

Håller med Michaela, du är alltid så himla snygg så du kommer fixa till det perfekt =) puss

2009-03-06 @ 10:16:34
URL: http://jenniesbollplank.blogg.se/
Postat av: Sara Larsson

hahaha sååå söööt... du måste nästan vara magnus ugglas syster.. hahha =)

2009-03-06 @ 12:00:10
URL: http://zzarazz.blogg.se/
Postat av: Pontus

Hehe... Jag gick förbi utanför då du satt där inne. Tyckte att det va du, men vågade inte riktigt va säker. Det va ju värsta krullet som satt där inne. :)



Tjusigt, i vilket fall som helst.



2009-03-06 @ 20:29:56
URL: http://midnightcowboy.blogg.se/
Postat av: Kariin

Haha, du e la för rolig du!

Skitsnygg ju Lina Uggla! ;)

2009-03-07 @ 19:14:56
URL: http://somethingileft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0