Grattis Anna 26


Lilla söta Anna... Hade kalas i lördags. Det var riktigt härlig stämning och det bjöds på både god mat och goda drinkar. Jag hade så trevligt att jag glömde att fota. haha. Så nu hoppas jag att Sara och Ludde kommer uppdatera med sina bilder ;). För jag uppmärksammade blixtar, det gjorde jag. Efter musik och härliga konversationer så åkte vi ner till stan och jag smet in på OScars för att kolla läget men blev kvar där inne hela natten. Träffade massa roligt folk och sen gick tiden så snabbt och det var dags att åka hem.





Jag och födelsedagsbarnet.



Kocken som hade gjort en smarrig Chiliconcarne spelade mycket fin musik hela kvällen. Jag fick önska och valde Electric med Leila K så klart.



Sen kom det fram jordgubbsdrinkar... Say no more.

Ja och här tar då mina bilder slut. haha





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0