Föreläsning och bla bla bla

Det är precis vad jag ska på om en liten stund. Ska möta upp mina kollegor och se nska vi ner till Campus för att lyssna på en kille som jobbar på Google i London. Tror att det kommer bli mycket intressant. Ska bli roligt att träffa gänget på kontoret också.

Just nu gör jag ingenting, när gjorde jag det sist? Skulle egntligen försökt ta mig upp på loftet men eftersom stegen inte sitter fastmonterad så är risken att jag blir kvar där uppe och inte kommer ner. T är inte hemma och Ella sover och kan inte hjälpa mig hon heller.

Dom ringde om från Golvhuset och sa att vår matta hade kommit, sjukt snabbt det gick. Två dagar eller nått. Så ska det va! Snabb leverans det gillar vi.

Annars kämpar jag på med min diet här... Äter mina bars men byter ut mot "vanlig mat" lite då och då. Men eftersom min sambo inte har riktigt samma beskymmer som mig så äter han gärna makaroner med ost och stekt korv, när jag äter mina knäckemackor med keso. Det är nog banne med två veckor sen jag började nu? Kan det vara så? Har lite pulver och bars kvar som jag ska äta upp så får vi se vad vågen står på. spännande.

Köpstoppet fungerar faktiskt bra, köper inget onödigt. Men vi har lagt ut lite pengar på hyllor, lister och mattan till loftet och så. Något vi behöver göra oavsett tyvärr. Men en liten slant blir det nog över till spargrisen för resan. Att organisera i ett hem gör så mycket och gör att jag får frid inombords. Att ha det rörigt får jag krupp på. Mamma-Pappa läs rörigt inte lite skit i hörnen, det är inte samma sak :D Ska bli så skönt när allt oklart är klart här inne. Det är så lite kvar nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0