Ensam hemma med mina stämplar...

Det händer inte allt för ofta! T åkte för en stund sen och skulle ta med Ella på en liten fika till sitt gamla jobb. Dom ringde och fråga vad han gjorde och ville bjuda på fika. Riktigt bra tajming för då kan vi låna en såg som dom har där. Fiffigt!

Jag har precis slängt ihop en grekisk sallad som jag ska hugga in på strax, annorlunda att få äta i lugn och ro. Här är så tyst också. Tänkte iallafall passa på att scrappa lite nu när jag har lite egentid. Köpte lite fina stämplar på Tradera för ett tag sen och dom kom förra veckan. Det får bli lite påskkort till nära och kära.

Kom på en annan sak jag ska fixa, bilder på Ella som ska till framkallning. Det måste jag göra först... ska nog fylla tiden tills gosan är hemma igen.


hej sålänge...











För att nyttja EZ-Mounten så mycket det bara gick så överlät jag uppgiften till T för att jag skulle aldrig fått ihop det.

Sara H ser du vad som ligger i mitten? Den på fyra ben.



Kommentarer
Postat av: Sara H

Hej! Måste säga att jag känner mig mkt hedrad över att få ett eget meddelande på din blogg! Ser att du blivit rejält biten av scrapandet. Det är svårt att motstå! En älg... det har jag ingen=)

2009-03-10 @ 17:40:26
Postat av: Lina

Blir det någon loppis idag kanske? Jag ska dra ut mej själv till någon idag och leta efter ett bord vi ska ha vår micro på... något förslag om vilken som är bäst? Kram

2009-03-11 @ 08:31:09
URL: http://linagson.blogspot.com
Postat av: Lina

Sara H: söt du e! japp lite biten har jag allt blitt! Tänkte du kunde hålla koll i brevlådan din för så fort jag hinnet här så ska jag skicka dig ett lite kyvert!

2009-03-11 @ 12:05:45
URL: http://linasvilladesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0