eN sNorIG MoRgON

men vad gör väl det! Idag är vi hemma allihopa iallafall nu på morgonen. Helmysigt! Vi ska ta oss en sväng till stan, jag för att lämna in förhoppningsvis det sista paketeten till posten och samtidigt ska vi hämta delar som har kommit till vår värmepump. Hoppas hoppas vi kan få tyst på fanskapet nu! Jag har nu förstått hur tinnitus hörs i huvudet. Precis så känns det ett surrande ljus som stör och irreterar. Nja kanske en lite drastisk jämförelse men jobbigt i vilket fall.

Idag ska jag också fjäska till mig min dyrbara snickares tid till att sätta upp hyllor i vardagsrummet. Vill komma igång att pynta nu! Fast sen kom jag på att jag inte har så mycket pynt att sätta på hyllorna. Har nog aldrig varit så mycket för prydnadssaker. Men jag tror nog inte jag ska tänka så mycket utan bara ha det uppe som jag tycker om att titta på och som gör mig lite varm i hjärtat, precis så jag tänker när jag loppisfyndar.

Elin är du på ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0