Semester...

snart snart bär det av... igår var jag i Göteborg på Dragster reklambyrå och spelade fotboll i en bur. Fruktansvärt jobbigt men roligt. Vi åt korv med bröd, drack vin och käka popcorn och minglade runt. Igår kväll kom jag hem till ett tomt hus. Ella är hos farmor och T är i Sölvesborg. Fick skjuts hem av Karin som stannade på Statoil och då passade jag på att köpa två tidningar som jag mös ikapp med igår i sängen. Rätt mysigt att vara lite själv. Kom inte ihåg när man var det sist. Har iof sovit riktigt dåligt inatt... Ska strax gå upp här och hämta min lilla gullunge och så ska hon få vara med och piffa mamma för en utekväll.

Trevlig helg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0