Morsdagen i bilder


Vi började dage med frukost och att pyssla ihop två stycken morsdagkort. Jag gjorde ett till min mamma Rosita och T till sin mamma Lillemor. Sen packade vi för dagen och åkte iväg till hamnen i Norra Näs. Där ifrån tog vi båten till Balgö. Vädret var på topp och när vi kom dit tändes grillen och vi åt korv med bröd. Jag hade med mig en bok och bara njöt. Lillevi passade på att bada och Farmorh ade fullt upp med Ella som tyckte det var toppen i sanden.

Vid fyra åkte vi hem igen och  då var det dags för nästa kalas. Jag plockade en blombukett till min mor och sen åkte vi ner till Ga: Köpstad. Där fick vi nygrillat med hemmagjord potatissallad. T förstod tjusningen med att fotografera och sprang runt och tog kort på det mesta. Ella åkte vagn tills ingen orkade köra henne längre... då var vi så trötta att det var dags att åka hemmåt. En toppendag helt enkelt.























Kommentarer
Postat av: Emma

det sista kortet med 3 generationer var ju väldigt fint tycker jag :)

2009-06-01 @ 10:39:23
URL: http://aliceochwilma.blogg.se/
Postat av: Sara Larsson

Det sista kortet är SUPERFINT!!! Ser fram emot att få se detta kort på någon vägg hemma hos dig =) hahha skitsnyggt verkligen!! o ni ser ut att ha haft det underbart =)

2009-06-01 @ 11:50:02
URL: http://zzarazz.blogg.se/
Postat av: Regine Gustafsson

Ser ut som en verkligt mysig dag.. (fast JAG saknade er vid "trekaffet")

2009-06-01 @ 21:35:28
Postat av: Lina

jaaa det har jag missat Regine... Vi får besöka det stället nästa år, kan man rta sig dit med båt? Har fått smak på havet nu :D

2009-06-02 @ 07:20:56
URL: http://linasvilladesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0