Ikväll glömmer vi inte Ernst mannen...

på kanal 4! Sommar med Ernst börjar klockan 20.00. Visste ni att Ernst inte bara är inredare utan har också jobbat många år som kock. Den mannen han kan sina saker. Sommrigare än hans program kan det inte bli, han tar Lundin med hästlängder. Bokstavligt.

När vi ändå är inne på kända ben så såg jag att Paolo Roberto kommer vara ny programledare för Robinsson 2010. Ett riktigt bra val. Tycker han har skärpt till sig framför rutan de senaste åren. Han om någon kan ju det där med överlevnad och det brukar ju synas igenom rutan om man "känner" för något. Inte som Linda Isaksson som mer eller mindre läste manuset innantil och som såg ut att somna. Kul att han fått förtroende av TV 4 och på tal om dom, vad dom värvar folk just nu. Det går bra nu!





Foto: Filip Cederholm/TV4

Kommentarer
Postat av: Lina A

Jag håller fullt med dig om Linda Isaksson men tyvärr måste jag säga att jag tycker att Paolo Roberto är den manliga motsvarigheten.

Totalt värdelösa båda två.

2009-06-27 @ 16:55:39
Postat av: Lina

Du ska fåse Lina han kommer kirra detta. På hemmaplan är han bra!

2009-06-29 @ 08:06:21
URL: http://linasvilladesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0