heeeeeeej



I dag var Sara och Ludde här och hängde med mig och Ella. Ella var överlycklig och ville bara leka och leka trots att hon haft feber i två dagar för dom där dumma framtänderna. Idag har hon sovit så fort hon fått chansen, men nu på kvällen var det fart på henne. När Ludde och Sara skulle bege sig hem kom pappa och Lillemor med mat. Lyxigt. Sen badade vi Ella i hallen haha så vi alla kunde vara med och leka... Hon och Sara hade busat med saft och sen hade hon ju varit varm hela dagen...stackarn. Så efter lite gröt och sen välling somnade hon på stört i min säng och nu ligger hon på mage och snarkare banne mig.

Tack för en fin kväll!

Nu ska jag hoppa i säng och drömma om nått fint!

Kommentarer
Postat av: Sara Larsson

Tack själv... NI är de finaste =) hade jättemys!! =)

2009-06-03 @ 22:53:37
URL: http://zzarazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0