Fotbollskväll i Göteborg



I torsdags var och jobbet uppe i Göteborg och träffade en byrå som hade bjudit in oss på en liten tunering. Tuneringen gick ut på att bilda lag, gå in i en bur och överleva.
Hälften hade fotbollskläder och det var riktigt laddad stämning. I dörren frågade en kille om jag hade benskydd med mig och var super seriös i sin fråga. När jag såg buren vi skulle in i blev jag lite rädd. Tror jag och Martin var lag tre att entra buren. Man kan säga så här... det var inte på skoj. Väl inne och när gång gången ekat i rummet så satte våra motståndare igång ett jäkla tempo och det var liksom inte mycket att göra än att förska hålla samma takt. De tre minuterna gick och jag var säker på att jag åkt vasaloppet typ. Jag kunde ju inte dö framför alla där så jag gick ut och dog. Fick återhämtat mig iallafall och drack ner mitt flås med vin. Efter ett bra tag var det dags för finalen... Den var vi inte ens i närheten att kvalificera oss till. Men rätt tur endå för en kille fick sin axel ur led. Jag saknar "bara" tre naglar på vänster hand och lite småsår på mina fötter. Kanske inte så smart att spela med sandaler... eller rättare sagt anmäla sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0