Dax för lite arbete

Idag ska jag ta mig till Falkenberg och hjälpa till lite med ett jobb. Jag kommer mest assistera och förhoppningsvis inte få modellerna att rymma. Ella ska hänga på hon också, idag funkar det bra att hon är med mamma på jobbet.
Jag ska vara där runt tolv-tiden, skönt att vi vaknade redan klockan sex så jag hinner med allt här på morgonen. Ella brukar somna den här tiden så då får jag lite tid att pyssla med sånnt som hon tycker är skittråkigt.

Måste ta mig till Gekås i veckan och handla lite inför kommande barnkalas och sen det där vanliga tråkiga som sköljmedel och tvättservetter. Gekås är också dom enda som har papegojmat i Varberg, förutom djuraffärerna då.
Det kommer va knökat med folk och jag har nästan ingen lust fakstiskt. skumt. Brukar tycka det är roligt annars. Jaja det kommer nog rätta te sig under veckans gång. 

Nu ska jag äta lite frukost


Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0