31 grader i solen



Nästan så varmt som vi hade i Tunisien. Dagarna blir så otroligt myclket längre nu när man får mer värme och ljusare kvällar. Igår blev vi bjudna på lite grillat hos Ts familj. Vi skulle ändå åka dit och lämna hönor som hon ska få av oss. Men eftersom det är så fint ute så vägrar ju dom gå in och lägga sig. Så vi kunde inte fånga in dom. Får vänta och göra ett nytt försök ikväll. Vi har ju ingen chans att nå dom under huset nu när vi öppnat upp där.

Ellas hade ingen bra dag igår. Hon snubblade och ramlade igår och fick en fläskläpp. Hon bet sig i fallet. Jag blev lika ledsen som Ella. Det blödde och hade sig. Fyy. Men T sa till mig att sluta gråta och ta mig samman och ge henne en blöt tuss för att få det att sluta blöda plus att det är skönt med något kallt. Ella gnällde och sen var tussen och pappa hjältar hela kvällen. Det gjorde så ont i mig att se att hon hade ont. Nu ser hon ut som hon har världens putläpp. Lite lik



Shiloh helt plötsligt. Jag hade iof en fling med Brad Pitt. Bäst att inte säga något till Angelina bara. Man vill liksom inte bråka med henne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0