Sommarblommor och fint besök


Idag gick jag en runda och passade på att plocka lite blommor på vägen.Nu finns det massa fina blommor i olika färger och det blev nästan så att jag gick och letade efter nya hela tiden.  Hittade nio olika som jag satte på bordet. I eftermiddag har Ella haft besök av Godfather und Godmother som hade en fin present till sitt gudbarn. Dom fick lite frallor och ett tjog ägg med sig hem.




Ny duk från H&M... siffror som jag inte är så bra vän med men dom är snygga.



Ella fick en piggtittare som hon skulle ha sina smycken i och kanske en och annan napp.




Fina Carolina och kusin Tomas



Ella visade sina bondgårdsdjur och berättade hur det fungerar när kycklingar blir till och hur det fungerar när hönor lägger ägg.

Tomas du glömde din "En riktig Tomaströja" (som T sa), vi tar med den på torsdag. Skickar ett mess om var ni ska infinna er.









Kommentarer
Postat av: Jennie

Vi har oxå den duken:-) Nice!

2009-07-09 @ 11:04:25
URL: http://thelindbloms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0