Besök hos doktorn...

Ringde imorse och fick en akuttid. Tycker väl inte det jag söker för är särskillt akut men det var ju snällt av dom. Hoppas kunna få lite tester gjorda och lite frågor besvarade för nu orkar jag inte mer. Hoppas bara det finns något svar.

Annars är dagen fullspäckad, Ska träffa min kusin och hans fru Karolina senare och möta upp dom i Himle sen bär det vidare på fest! Men idag kommer jag vara nykter och köra hem när jag minglat klart. Ser fram emot en bra dag endå.

igår var jag superduktig och gick hela vägen ner till Kärradal, där tog jag bussen in till stan och gick vidare runt till min mor slutade och åkte med henne hem där vi sen grillade och njöt av sommarvärmen. Har fått låna mammas mp3-spelare med Liza Marklund i till mina promenader.

Nu ska jag platta håret, have a nice day! Och så ses vi på Såsen ikväll va?

Kommentarer
Postat av: vintageretroprinsessa

Hoppas att det ej är nåt allvarligt :(

och att det gick bra hos farbror doktorn :)



kram

2009-07-09 @ 17:06:08
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0