Stentvättat och linstid beställd

Igår hade jag en mycket trevlig och rolig eftermiddag med Brunssbergs Drottning. Vi käkade en god lunch och shoppade lite. Man kan säga att de är lite av vårt favoritintresse det där med shopping. Vi hittade faktiskt ett par byxor/leggins från Gina Tricot som vi båda gillade och jag ska se om jag kan få till en bild på dom. Dom var iallafall stentvättade och jävligt tajta. Jag fick iallafall beställt en tid för synundersökning så jag kan skaffa mig linser. Tydligen får man en kurs i hur man sätter in linserna också. Helt fantastiskt ju. Snart kommer jag att kunna se folk på stan och känna igen dom före dom känner igen mig. Faser fortfarande iof för hela grejjen med att sätta in något med fingret i mitt öga. Men kan alla andra så ska la jag med fixa det. Jag återkommer efter måndag... Hua!


 


Lina klickar lite bilder och Ella leker med Linas kamerafodral. En helt vanlig gekåsstrumpa med små lamm på.



Efter lunchen åkte jag förväntansfull för att hämta mitt paket från Asos som äntligen kommit. Jag blev lite förvånad när jag får ta emot denna stora flyttkartong. Men får in den i bilen och passar på att ta en bild som jag skickar till Lina med texten spännande. I sms hon skickar tillbaka står det: Va faan det är som att skicka en bild på en sil till en heroinist! HAHA
När jag kom innan för dörren här hemma slängde jag mig på paketet bokstavligt talat... och om vad jag hittade i berättar jag mer senare... Men jag var inte missnöjd om man säger så :)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Det är säkert samma leggings som jag har, fast jag köpte mina på Vila! Såg att det fanns precis samma på Gina. I LOVE THEM!! Helt underbara!

2009-01-15 @ 22:51:23
URL: http://thelindbloms.blogg.se/
Postat av: Lina A

Det var den värsta bilden på mig som jag sett.Vad hände?!Jaja,jag vill se vad som var i lådan.

Ge mig min dos nu,Lina..jag kan inte vänta tills vi ses.:)

2009-01-16 @ 10:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0