Mammablogg Award



Tack så hemskt mycket Therese för den fina utmärkelsen. Therese och jag är klasskamrater från tiden i Göteborg då vi läste på Studium. Hon fick en liten Alva den 27/8. Grattis till lillan.

Jag vill ju såklart skicka vidare denna utmärkelse till andra härliga bloggar med mammor bakom. Och det bloggar som förgyller min tillvaro är: Michaelas för hon är så duktig på att göra bra fynd till sin Elvin och till sig själv och ibland till andra så som mig och Ella. Den andra utmärkelsen går till min väns sambo Lina som skriver på ett roligt och pricksäkert sätt och berättar precis hur dagarna med en liten kan vara och hur glad man kan bli för minsta lilla framsteg våra gullungar gör.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0