Lite smått och gott från Gekås igår



Igår var jag alltså iväg och kollade in vad Gekås hade att erbjuda. Jag skulle ju bara dit för att köpa burkar och disktrasor egentligen ;) Och det hittade jag ju såklart plus ovanstående som jag inte kunde låta bli. Shortsen och den vita oversize T-shirten var båda på Rea på Gekås det ni, halva priset. Shortsen är från Koola Anna och kostade 49 kr. Supercoola till bruna ben har jag fått för mig. Jag köpte även sockar och hittade dom här när jag rotade som mest, T-sockar till min darling. Ser ni att dom fått dit en stickad siluett av mig med, helt ljuvliga!

Till Ella blev det en baddräkt till sommaren från Panos, ibland dyker det ju upp lite kända märken bland alla sunkkläder. Tror min lilla hårdrocksbebis kommer bli tuff i den. Ny nappar hade dom också fått in (kolla jessicka vita och rosa i samma paket ;) )
Men det finaste jag fick med hem i mina gula kassar var nog endå dessa underbara servettringar som ser ut som stora diamantringar. Nu måste jag ju bara ha linneservetter att stoppa i. Ringarna kostade 25 kr st.
Hittade även svarta strumpbyxor till Ella, som jag letat efter det då! Ibland är Gekås rätt bra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0