Söndagsutflykt...

en lördag?  Idag åkte vi en sväng till Veddige för T skulle kolla på en sticksåg, spännande va! Men påvägen dit råkade jag hitta två loppisar. En var inget att ha den andra hade inget att ha just idag men var sååå stor! Det var hur många kvadratmeter som helst och saker skänktes bort för kronor. Den lär jag besöka igen speciellt nu till våren när folk röjer och vill bli av med "skräp" i stugorna.
 

DAG 2
Påvägen hem tyckte T att vi skulle ta en annan lite mindre väg hem... visst! Jag var ju inte ett dugg hungrig hungrig och längtade hem till min Bar. Det blev en hel söndagsutflykt på småvägar intressant kan tyckas... men det var mest här fanns det en häst som hette så... en tjej som går Pride...  Jag var ju så hungrig. Hemma blev det en Smootie och två knäckebröd med Keso. Sen däckade jag i tre timmar och har nu vaknat! Man blir ju lite snurrig och trött men ska tydligen gå över efter dag tre. Vaknade även idag kl 7 av vår skitluftvärmepump som dånar. Så vid åtta åt jag en blåbärsbar, när T åt frukost tog jag lite Te. (Vi har nu ringt och klagat på fläktkillen som monterade den, och han säger att dom haft problem med jus den typen. Que!? Varför inte ringa och fråga då om vi har problem? Nu ska vi få en ny motor iallafall, den vi har nu orkar inte dra runt luft som är dens huvudsakliga uppgift)

Såhär såg det ut hemma hos oss i igårkväll (fredag)!



Jag testade på Potatis och purjolöksoppan. På paketen stod det häll inte i kokande vatten. Jag läste häll inte i varmt så halva soppan åt jag kall. Efter enstund tycket jag det var konstigt att folk äns gjorde detta och läste på en gång till. Och då stod det häll på varmt vatten inte kokande... typ som vällingen eller gröten ZZZzzzzZ! Så halva soppan åt jag kall... var ju hungrig ;)


 

Killen mitt över åt det här... Vi har inte rikrigt samma beskymmer.
Nutellachoklad, Västkustsallad och ostmackor. Man tackar!

MORGONVIKT 71 kg


Kommentarer
Postat av: vintageretroprinsessa

Duktig du är :)

Inget jag skulle orka hålla på med :)

Mat är för gott för att motstås :)



ha det finast kraaam

2009-02-28 @ 20:49:43
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0