Skype...

Känner dom flesta till antar jag, men jag har inte riktigt varit i kontakt med det innan! Men min Faster och Farbror som har en dotter, min kusin i Österrike och som fick en son samtidigt som jag fick Ella använder det flitigt. Blir ju lite mer nära då.
Så nu var det min tur. Vilken grej. Ella och Theo pratade och jag och Kristina pratade. Fick en rundvandring i deras hus och det var riktigt roligt faktiskt. Smidigt när man har en  Webcam monterad i datorn dock. Vår dator är för gammal.




Ser ni Kristina och Theo i datorn?  Theo hade fått tänder på samma ställe som Ella och hade precis börjat krypa lite. Roligt att jämföra deras utveckling när det bara skiljer tre dagar.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag är snart själv! P börjar jobba kl 22! då skulle vi varit själva ihop istället!

2009-02-28 @ 19:54:29
URL: http://thelindbloms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0