Rapport innefrån huset

T äter och har precis tagit sig från soffan i duschen. Imorgon kommer han nog kunna bära sina 67 kilo igen. Killen har gått ner 6 kilo. Tydligen är det viruset lömskt och gör att man tappar matsuget och går ner ca en vecka innan det bryter ut. Ett virus som härjar fritt på sjukhus runt om i landet, och här hemma då. Men efter när man fått tillbaka matlusten igen går man upp det igen... Min man ser ut som en höjdhoppare.

Jag och Ella har bott inne i sovrummet idag och lekt med lite leksaker och så. Inga baciller än vad vi känner. Jag förstår inte vad som hänt... jag som var så nojjig förr... men det måste vara att det är T som har det och ingen annan. Men känns ju sådär schysst att åka hem till mamma och ev smitta ner henne... nää jag e allt snäll det är jag.

Var på loppis igår det glömde jag säga... när jag orkar så ska jag visa er en sak som fick följa med hem. Vill få upp dom där hyllorna som fortfarande ligger på IKEA/RUSTA (har inte bestämt mig) och väntar. Vill ju få upp sakerna nu på sin plats. Dom står ju på rätt ställe i hjärnan. Jaja allt har sin tid.

Hoppas ni är friska och krya där ute.?


Kommentarer
Postat av: Jennie

Har du åkt på kräksjukan eller? Här var det tyst!

2009-02-07 @ 21:24:01
URL: http://thelindbloms.blogg.se/
Postat av: Michaela

Hoppas det gick bra med sysslan ikväll, väntar spänt på länken!

Förresten, du är utmanad! ;)

2009-02-07 @ 23:04:07
URL: http://elvinsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0