Jaaaaaaaaa! Där är ju en gammal trästege

    


 stege.jpg

Lånade bilder, men den ser ungefär ut som på bilderna om jag minns rätt. Nått mellanting.

Ja precis en gammal trästege är ju precis vad jag velat ha till mitt andra loft, biblioteket i sovrummet. Vem har en sånn? Ingen och jag vill inte ha en ny. Vi hade pratat om att ta en stålstege från Ikea men det har inte kännts helt rätt. SÅ då kommer T på att han mor och far faktiskt har en ca 4 meter lång om inte längre som ligger längs med ladugården och som legat där i många herrans år. Bra tänkte jag då e den sleten. Så jag frågade svärmor som sa att det var inga problem alls, såga ni av det ni behöver. SÅ förhoppningsvis i kväll så får den komma in i Torpavärmen och avfukta av sig och sen får jag ta beslutet om den ska få behålla sin nötta charm eller få en ny med hjälp med lite färg.

Att man kan bli så glad. Känner att hemmets alla små pusselbitar sakta börjar lägga sig till rätta.

Återkommer med pics.

Kommentarer
Postat av: Jennies mamma

Jag tackar för gratulationen hoppas allt är bra med dig.

2009-02-09 @ 14:36:22
Postat av: Lina

Nämen hej! hihi Roligt att höra din röst igen. Stora kramen.

2009-02-09 @ 14:38:34
URL: http://linasvilladesign.blogg.se/
Postat av: Jennie

kommer bli snyggt! bild snart?

2009-02-09 @ 21:33:03
URL: http://thelindbloms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0