Idag börjar jag, målet en H&M klänning!



Under två veckor eller sålänge jag pallar ska jag äta Naturdiets och Nutriletts produkter. Köpte en förpackning chicken soup och en Naturdiets drinkmix ananas. För att variera det lite så blev det några Smoothies från Naturdiet, för dom smakar riktigt gott faktiskt. Köpte även några Bars för att få tugga lite. Har fylllt flaskor i kylskåpet fulla med vatten och nu önskar jag mig själv lycka till!

Har inte testat soppan innan, men gissar att den smakar röv. Men för att bli fin ska man banne me lida pin.
Jag kommer raportera hur det går och hur jag mår. Kommer vara ännu snurrigare än vanligt. Men den 14 mars om ca två veckor ska jag på fest och då lär det bli vin så bäst att börja med mina gourmémiddagar innan.

DAG 1

Går upp kl 7 och är superhungrig eftersom jag åt sen middag igårkväll. Äter en tallrik fil och lite müsli. Tänker det är bra att inte tokstarta. Nu har jag precis tagit min första Bar. Nutriletts Milk Chocolate & Creamy Caramel. Känns konstigt att äta "godis" till middag. Men sen kommer jag på att jag gjort det många gånger förr...
Trots den lilla strorleken på middagen så blir jag mätt. Halsar vatten ur flaskan, Tror jag får i mig mer vatten då än om jag dricker fint ur ett glas.

Två veckors helvete har startat!


Ps: får väl poängtera att jag gjort denna kur än gån innan då jag praktiserade i Halmstad. Jag satt ner hela dagarna och åkte tåg hem. Visste att nått måste göras. Så snygg jag var den sommaren!




Mitt mål är att komma i denna FÖRBANNADE klänning!

Kommentarer
Postat av: Sara Larsson

denna bilden är så jäkla härlig... supersnygg klänning o supersnygg brud!!!



måste få vet ahur det går med din naturdiet... kanske oxå bör prova på det... så man får en liten kickstart =)

2009-02-27 @ 15:05:20
URL: http://zzarazz.blogg.se/
Postat av: Kariin

Det kommer gå skitbra! Bara kämpa på!

Men kom ihåg, DU ÄR FIN SOM DU ÄR!

2009-02-27 @ 18:38:49
URL: http://somethingileft.blogg.se/
Postat av: Lina

Tack ni är snälla, men jag vill även vara fin i dom kläderna som är lite lite för små... Som min fina fina klänning eller nästan alla mina klänningar :(

2009-02-27 @ 19:13:29
URL: http://linasvilladesign.blogg.se/
Postat av: Lina G

Jag vill bara att min bikini ska passa... Hade vart kul om den gjorde det i sommar så man slipper köpa ny denna sommarn också. Förra året hade jag ju en "liten" kula på magen och sen när den va borta så passade helt plötsligt inte överdelen.

Konstit...

Lycka till i alla fall. Följer dina framsteg...

Kul förresten med köket!!

2009-02-27 @ 20:33:06
URL: http://linagson.blogspot.com
Postat av: Maria

Lycka till!

Klänningen satt som en smäck!!

2009-02-27 @ 23:24:15
URL: http://jagblommar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0