I natt har det varit kallt

så kallt att jag vaknat av vår värmefläkt som gått igång på full effekt inatt. Lite trött nu. Ella hon vaknar också på nätterna nu. Antar att det är tänderna som spökar. Sover liksom inte sådär djupt. Kl 12 ska jag ha lunch klar och resten av dagen består av att baka till kalaset.

Igår kväll fixade vi iordning vår nya städskrubb/pumprum. Ska ladda in bilderna från kameran så ni får se. Men inte nu för jag behöver frukost för att vakna. Vi fick packat alla Traderapaket också. Skönt så nu kan jag bara skicka iväg dom runt om i Sverige och hoppas att folk blir nöjda med sina köp. 2014 kr blev slutsumman, pengar som går rätt ner i resekassan. Har fortfarande lite osålda varor ute en vecka till, men som allt jag köper på loppis så tycker jag om det och är beredd på att få behålla det om ingen vill ha det. Så det är både med glädje och sorg jag säljer en vara till rätt pris. Men alltid lika spännande och se om någon tycker om det man valt ut och fyndat. Men man kan ju inte behålla allt man tar med hem, hur skulle det se ut här hemma då. Jag har ju mitt lilla skåp, min lilla oas.

Ikväll ska vi måla det sista som ikvar i badrummet och fixa lite inför söndagen. Sen har vi bara ett tak kvar att måla och det är köket men det gör vi när väggen är nere där. Som ni hör tar det aldrig slut.





Idag får ni se en fin familjebild från svägerskans bilder som hon laddad in/back uppat på vår dator.
Härlig fredag på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0