Hemma igen!

I lördags eftermiddag efter en dag på stan i Linköping för min och Saras del och efter en heldag i skogen för T:s del så åkte vi hem mot Varberg igen. Med mat i magen och en glad unge i bilen var vi hemma på tre och en halv timme. Så ungefär kl halv 10 stod jag och piffa till mig för att möta upp Lina hemma hos henne för en kväll i min stad Varberg. Vi drog till Oscars och senmötte vi upp några av mina vänner. En mycket händelserik kväll må jag säga. Så händelserik att jag var upp e till klockan åtta söndag morgon. Så igår blev det inte mycket gjort framför datorn. Vi var bortbjudna på middag till min far för att fira att han och min styvmamma fyllt år. Jag somnade så gott efter maten på deras soffa och vaknade lagom till det hembakade semlorna. Sen sov jag hela vägen hem och T hann både tvätta bil och hämta Jolly hos sin mamma när jag vaknade upp hemma lite lite mer pigg.

Väl hemma så tog vi tag i packningen och slängde in lite tvätt, jag städade badrummet och sen dammsög vi huset. Kl nio duka vi upp med lite gott och mös ner oss i soffan till Beckfilmen. Som jag tycker var mycket bra. Ella somnade redan kl åtta på kvällen och sov runt mina vänner. Vilken natt! Hoppas detta kan hålla i sig med hela nätter. Nu lite bilder från dom sista dagarna.



Denna coola klänning hittade jag på Lindex på Rea 29 kr.



Den svartvita hallen med trädtapeten har fått sig en färgklick i form av en äppelkudde. 



En bild från den sjukt stora loppisen vi besökte i fredags. Som jag hade läst så fanns där MASSA skit. En loppis enligt mig ska inte ha majoriteten med saker med nagg och skador, det hade denna. Och när vi väl kom in var det lika kallt som ute så vi gick runt i flera minusgrader i två timmar för så lång tid tog de tatt gå igenom all "skit". Jag hittade iallafall lite billiga Tradera grejjer som jag ska lägga ut ihop med lite annat jag hittat. Hem till os fick en Verecoskål följa hem som jag prutade ner eftersom 90 kr på en loppis är ett sjukt överpris. Han var bra på att sätta priser också. Roligast när man hittade samma produkter på olika ställen med olika prislappar så det hela var lite hawaii, men det är väl så en loppis ska vara. Lägger upp en länk från Tradera när jag fått fotat och lagt upp allt.



Kommentarer
Postat av: vintageretroprinsessa

spännande med loppis bilderna :)))))))

jag väntar :)



och grattis lill tjejen på 7 månaders dagen ;)

2009-02-02 @ 12:41:27
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0