Glad alla hjärtans dag på er!

Här är vi uppe tidigt och ska snart äta mysfrukost i sängen. Jag var och handlade igår och köpte en burk skagenröra till T, han älskar det. Själv köpte jag en lite finare yougurt haha. Man får ju fixa nått lite extra till sig en dag som denna. Ella får välling precis och jag passar på att kolla vad ni haft för er det sista. Har fått upp mina Tradera auktioner nu, så en länk kommer inom kort.

Det ser ut att bli en kall dag idag. Jag längtar till våren. Visst blir man lite gladare så fort den där solen tittar fram?

Ta hand om varandra eller någon ni tycker om där ute. Nu ska jag äta min krämiga vailjyogurt och kolla Nyhetsmorgon.




Kommentarer
Postat av: Sara

Glad alla hjärtans dag till er i Torpa från oss i Västerby!!

2009-02-14 @ 12:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0