Gårdagen i bilder...



Fint väder men kallt! En sväng om fästningen blev det. Sen lunch på Ströget.



Efter en stund på stan så gick vi upp tll Jills föräldrars lägenhet och drack te och busade lite med gullungarna. Jill hittade en leksak, träelefanten hon slöjdat till engång i tiden. Ella tyckte mycket om den.



På vår lilla promenad stack vi in med våra smidiga barnvagnar på årets bokrea på Socitén.
Jag kom ut med den här! Glad jag blev när jag såg att jag fyndat den för 49 kr när den annars kostat 368 kr.
För ett Antiklexikon måste man ju ha så som jag ränner på loppisar!
 
Tycker annars inte det var så mycket vilja-ha känsla på årets utbud. Tur är väl det! Nästa månad blir det att hålla i pengarna. Då ska jag försöka hålla i pengarna från den 27-27. Kommer bli spännande. Så imorgon är väl sista handlardagen för min del då. Köpstoppet gäller alla i familjen och vi gör det för att det är kul prövning! Vi kommer naturligtvis handla nödvändigheter såsom mat eller annat som dyker upp. Ev så får jag fribiljetter till mina loppisbesök med en hundring på fickan varje gång. Pengarna vi INTE handlar för ska gå till reskassan. Vi får vä se hur det går men man kan ju försöka iallafall. Ev kommer det bli ett annat följetong här på bloggen men jag återkommer om det om det lite längre fram när allt är klart. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0