Förhörskväll!

- Jag mår inte bra!
- Vad då inte mår bra?
- Känner mig illamående och fryser...
- Å fy fan, men vad har du ätit då? Vem har du träffat? Vem andades på dig sist? Hur illa mår du på en skala?
- Vet inte...
- Men du är bra överarbetad, ta lite choklad här så så..
- Vill inte...
- Men älskling, ta den här då.. (ger T en Novalucol)
- Känns det bättre?
- ......................
- Känns det bättre nu då?
- NU DÅ?
- Lite kanske... Jag går nog och lägger mig.
- Okej jag packar en väska under tiden och tar in på hotell då!

Sitter här nu i vardagsrummet som får bli min hotellsäng inatt... Jag har sånn sjuk nojja över allt ovanstående. Men Novalucolen gjorde nog susen.. japp den hjälpte, visst gjorde den?


Kommentarer
Postat av: Jennie

Jaaaa, klart den hjälpte!

2009-02-04 @ 23:06:59
URL: http://thelindbloms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0