Ella

Idag såg jag ett litet risgryn som stack upp i underkäken. En liten liten tand. I förra veckan började hon också dra sig frammåt på golvet och välta sig frammåt. Så snart är nog inte krypandet långt borta. Vet inte om jag nämt det innan men en sak som är så gullig som hon gör när hon ser nappflaskan eller gröten är att hon spottar ut nappen och gapar. hihi sötaste ungen. Måste göra sånna här små minnesanteckningar för jag ligger lite efter i mina första år boken. Och några bilder har jag inte fått framkallat heller. Bad mami.




Just det ja, datorn är ju väldans rolig med, speciellt tangentbordet som man kan knappra på. Man ska lära sig i tid.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Ååå jag längtar tills jag är arbetslös och har massa lediga dagar så jag kan komma ut och hälsa på=) Självklart kan jag göra det nu med men det blir så sent om man tar det efter jobbet känns det som.

2009-02-10 @ 11:12:40
URL: http://jenniesbollplank.blogg.se/
Postat av: Lina

Vet var du menar! Och om det blir sent nu eller du inte vill köra när det är mörkt så kan du numera inviga loftet och sova över! Ska bli mys att ha dig här.

2009-02-10 @ 11:18:41
URL: http://linasvilladesign.blogg.se/
Postat av: lillevi

men gud va hon e stooor!! vad ger ni henne att äta egentligen!:D börjar nästan få lite hemlängtan.... bara en vecka kvar!:-P

2009-02-12 @ 22:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0