Alladin har fått en hatt



Blev mycket bättre med en skärm till loppislampan. Detta är samma lampskärm som jag köpte sist jag var på Gekås men då i brunt och tredubbelt så stor. Den är lite transparent. Det är så kul att inreda med saker som man hittar på loppis och auktioner. Sakerna är minst lika fina som nya saker och har desto mera charm. Oftast är det som produceras en ripp-off på nått som redan gjorts ibland till det bättre iof men som jag skrivit innan så gillar jag att sakerna levt innan dom hamnar hos mig.

Nu har snön nått oss med, den kom igår och öser ner just nu. Fast hur länge den stannar vet man aldrig. Men det är alltid som kallast på nyår och på min födelsedag i februari.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0