Nytt i höstgaderoben



Linne från JC-rean (jag som aldrig handlar där har fått upp ögonen för dom igen faktiskt) Tror jag gav 69 kr



Smycken. Gladast är jag för plastrosen med svart kjedja. Diademet hittade jag samtidigt, båda från JC. 19 kr st. Silverhalsbandet med tygknutor är från indiska och såklart på rea den med :D



Tuff i höstvimmlet ska jag vara i dessa glitterleggins. H&M



Har äntligen fått bytt ut min bruna väska till en från Gina Tricot. Facken där fram är perfekt blöjförvaring. Man måste tänka praktiskt när man inte har skötväska. Älskar väskor med många fack! Går även att göra om till ryggsäck när jag nu ska använda den funktionen?


Kommentarer
Postat av: Lina A

Nu kommer du,om det ens är möjligt,att vara ännu finare. :)

2009-08-21 @ 16:39:50
Postat av: ellinor

vad fina kläder du hittade:D

2009-08-21 @ 17:12:44
URL: http://ellinorericsson.blogg.se/
Postat av: ellinor

vad fina kläder du hittade:D

2009-08-21 @ 17:12:46
URL: http://ellinorericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0