Snorig med feber...



Nej, jag har inte solat solarie haha dåligt ljus på bilden bara eller bra beror på hur man ser det ;) 

Det blir mysa för hela slanten idag. Morgonsömnen har vi tagit bort sen en tid tillbaka och nu sover hon bara vid två-tretiden. Jag la henne i sin spjälsäng och sa det  hemska ordet "nana" så ser man direkt i blicken att hon vet att det är dax för spjälsängen. Hon klamrar sig fast och läppen börjar röra på sig. Asjobbigt. Men det går bättre och bättre och igår somnade hon redan efter 10 minuter på kvällen. Jag tror inte ni förstår va det innebär för oss, mig eller Ella att hon kan somna själv. Det är nästan som om man tränat på gym och det börjar visa resultat. Jag känner mig nästan lite stolt som mamma. Haha.

Igår fick jag städat och snyggat till här hemma så idag kan jag bara njuta av att det är fredag.

Nu när hon är sjuk sover hon liten stund på förmiddagen också. Bäbä bä vita lamm skivan från Mormor går varm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0