Nu ska det lagas mat och bakas

För klockan sju ikväll kommer Jessica och Mikael och Anna och Markus hit för en bit mat. Kanske slänger jag fram Singstar när grabbarna fått i sig lite. Kanske ska dela upp oss bland varandras partners och köra en riktig tävling. Fast det är lite fusk eftersom Jessica och Mikael haft vårat hemma hela våren och sa hon att dom sjöng varje kväll när barnen somnat? Nä det måste ju varit när barnen fortfarande var vakna.

Nu ska jag och Ella baka en smarrig chokladkaka med chokladglasyr som vi ska ha till efterrätt.

Föresten imorgon ska jag iväg på en modell-för-en-dag grej som Anna tagit med mig på. Man blir sminkad och stylad med tre medtagna klädombyten och så får man sen köpa bilderna om man är nöjd. Kommer nog bli en riktigt kul dag i Göteborg. Ett inlägg om hur det gick kommer på söndag.

ha en bra fredagkväll!

Kommentarer
Postat av: Godfather

Vilken fin top du gjort på bloggen. Me like



Kram



/T

2009-08-14 @ 16:39:07
URL: http://www.shipgaz.com
Postat av: josse

ÅÅåååå va kul att planscherna va bra, å att dom höll i posten,,, vi köpte skivor m,m. för att styrka upp dom =)

Yes, så rätt så rätt,,,, grrrrr din lampa jag dog... älskar alla såna! kanon. önskar dig en fin fredags kväll. kram josse

2009-08-14 @ 18:19:12
URL: http://in-myhouse.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu en tävling i samarbete med roliga prylar.

Det du kan vinna är ett presentkort värt 250:-



http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavling-presentkort.html



Vad gärna med

2009-08-14 @ 19:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0