Vad tror ni om den här idén?



Mitt hår är så torrt nu efter permanenten och jag behöver göra något åt detta känner jag. Inpackning verkar inte fungera. Vi har ju egen brunn här ute också, sådär bra mot mitt hår. Tror att jag ska slå till på att färga håret och ta en mörkare färg än jag har. Hoppas kanske kunna få lite mer glans och lyster på köpet. Jag är inte så van vid att färga håret så hur går jag vidare från tanke till handling? Vilket märke är bäst och ska jag köpa mörkbrun då? och ha i det längre eller finns det nästan-svart-färg?

Kommentarer
Postat av: Martina

Hej Lina. Jo visst blir det mjukt och glansigt -iallafall till en början ;) Ahaa -det var fejksmajlet som glömdes hemma tror jag. Glad påsk!

2009-04-08 @ 13:35:03
URL: http://livetpasolang.blogg.se/
Postat av: Susanne

Jag har använt Garnier och tyckte det var bra. Smidigt att man gör det på torrt hår så man inte smetar ner hela omgivningen. Vet inte om det finns "nästan-svart".

Hur har det gått med Lena Ph-toppen? Kan man fynda en sån? Kram

2009-04-08 @ 13:37:01
Postat av: Jessica Junhall

hej gumman, jag rekomenderar viva, jag brukar jag ta nummer 34 :-) roasted cheast..något....brukar bli en varm mörkbrun...kram o lycka till

2009-04-08 @ 19:02:20
Postat av: Michaela

Vi tar det här på msn sen gummsan! Mormor, mamma och syster är frisörer, jag kan nog hjälpa dig med de mesta funderingarna! ;)

2009-04-08 @ 21:07:02
Postat av: vintageretroprinsessa

HALLÅ :)

det man kan göra för att fräscha till ett torrt sprätt hår är toning :)

sen fortsätta med inpackning.

Redken har en toppen inpackning som verkligen funkar :)





Kram

2009-04-08 @ 22:04:31
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Lina

Ärligt talat så är dom i affärerna inte de bästa, men dom funkar ändå. Toningen är egentligen inte toning utan oftast lättfärg. Min vän Malin brukar annvända Lóreal, det brukar mamma och bror också. Den är bra, i mörkbrun för det är den enda jag sett haha! den blir nästan svart i början men den fejdar ut efter som. Tycker den är snygg iaf. Svåraste är att få den jämn när man gör det själv så du kanske ska ta hjälp utav någon som kladdar i det...

Hittade du ngt på stan igår då? Sorry vi hade så himla bråttom.

Kram

2009-04-09 @ 10:15:39
URL: http://linagson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0