Nymålat



I lördag var jag inne på Second hand som vanligt och hittade lite härliga fynd. Är väldigt glad över korgen som jag direkt kom på vad jag skulle göra med. Vad jag skulle ha den fula griffeltavlan till kom jag på lite senare. Den ska få hänga ute i trädgården på hönshuset. Perfekt om man vill meddela var man är eller om man får oväntat besök och inte är hemma :(








Nu kan man snabbt och lätt samla upp Ellas alla leksaker som ligger över golvet varje dag. Fixa en tag som jag hängde på korgen också med texten: Mina leksaker. Har en känsla av att lappen inte kommer bli kvar sålänge bara.

Med lite kul ideér kan man komma långt med vit färg kan man komma längre.


Kommentarer
Postat av: vintageretroprinsessa

Alltid lika kul att fynda :)



ha en fin måndag

2009-04-06 @ 13:18:32
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0