Känner ni igen mig?


inte jag heller, men gud så kul det var att klyva ved. Hade ju inte varit lika kul med en yxa precis men med en klyv. Trycka på lite knappar och spakar. Kännde mig som världens starkaste man där ett tag.
Vädret var med oss lite senare på dagen och blev jätte fint. Vi fick klyvt och sågat björken ganska snabbt, men sen tog det ett tag att lasta upp den på flaket. Åter igen så får jag väl säga att -Ja det var bra att du köpte bilen...
(sen skulle veden av också)




Ella passades av Farmor och efter att vi hämtat upp henne så åkte vi till Handelsträdgården brevid oss och handla fröer. Så nu ska jag börja föså lite och sen fick jag en kanonidé som jag ska berätta mera om så fort jag fått knåpat ihop inlägget ;)

Men det var inte bara veden vi var glada över att få igår utan det bästa som hände var att T fick ett samtal häromdagen. Mitt hjärta blev headhuntad av ett snickeriföretag här i Varberg, som hade hört att han gick hemma och dom hade t o m kontaktat hans gamla chef och frågat hur han var och så. Spännande! så i onsdags var T på sin första jobbintervju och snickeriföretagets första också haha. Man väljer lite mer nogrant i dessa stunder tydligen.
Så igår ringde dom och T fick jobbet efter en veckas intervjuer och börjar på måndag efter påsk!
Då kommer han få trä på sig Turessons bygg byxer. Har jag inte alltid sagt att han är snygg i rött?

Så  sent igår firades det med vad vi hade här hemma.
Varma mackor, chokladpudding och champange... eller mouserande vin. Men det var lika gott det!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Så kul, GRATTIS! Hälsa honom från oss. puss

2009-04-04 @ 09:45:14
URL: http://thelindbloms.blogg.se/
Postat av: Kusin (Till Tommy) Sara

Gratta honom så mycket från oss här i Västerby! Nu ska jag också ut i trädgården och fixa och trixa=)

2009-04-04 @ 15:38:02
Postat av: zzara

Gud vad roligt!! GRATTIS T!!! de var du allt bra värd..



hörde även att vi kommer ses i Tunisien... spännande och så kul!! vill åka redan nu =)

2009-04-05 @ 10:37:16
URL: http://zzarazz.blogg.se/
Postat av: Anna

Gratta honom från oss!!

va duktig du e me veden Lina du får gärna fixa vår ved me;)

kram

2009-04-06 @ 18:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0