Jag hör grävmaskinen!

Idag händer det... Idag påbörjas den stora förvandlingen av trädgården. Första skoptaget är taget och jag sitter bara här och lysnnar och njuter. Kanske iof borde gå upp och klä på mig och få i oss lite frukost. Jag ska in till stan en sväng och göra lite småärenden. Ikväll ska vi på middagsbjudning hem till Pär och Frida. Ska bli superkul. Om Ella ska med vet vi inte riktigt ännu...Men Pär är T:s kompis och gamla jobbarkompis också för den delen och vill nog fira lite så antingen får Ella ta med sin barnstol om hon ska med i taxin hem eller så skulle Farfar ha Ella ikväll efter en vecka på sjön.

Känns som ännu en lovande dag! Gud vad jag älskar Våren.

Ps: Om någon vill med in på En Second Hand runda idag vid 9 så hör av dig! Jag hämtar upp dig inom en timme isåfall.

Puss och kram och trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0