I årets påskägg


I påsk har vi blivit bjudna till lite olika ställen. Tänkte dra på T en gammal scarf och lite kajal på kinderna så får han leka påskkärring för släkt och vänner. (jag menar han gillar ju att tomta) I Ellas paket kommer det ligga skor. H&M hade igår superrea på gamla barnskor och acceoarer. skor är ju inte det lättaset att hitta till små fötter så jag tog tillfället i akt och roffa åt mig fyra par och en matchande scarf. 10 kr styck kostade dom. Som hittat!




Gladast blev jag för dom två längst bak. Dom bruna fungerar bra nu i vår och kommer även passa i höst eftersom det är 20-21 på dom. Men med en raggsocka så kan Ella ha dom redan nu. Dom med kardborre (med matchande scarf) är visseligen strl 23 på så det kommer dröja innan hon kan ha dom, men tyckte dom var så tuffa.





Vill inte gå in i detalj på vad alla ska få eftersom några av dom läser bloggen, men ni får tjuvkika på bilden och gissa själva. :D T fick sin imorse men han hann åka iväg med sitt innehåll så jag får fota det ikväll.

Kommentarer
Postat av: vintageretroprinsessa

Men herrejesus vilka priset en tia är ju ingenting.

Dom bruna skorna var verkligen superfina :)

har ett par beiga såna till Bambi :)





2009-04-09 @ 16:22:29
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0