Har gjort lite påskfint här och där

Påsken är verkligen min favorithögtid. Men trots det har jag knappt några påsksaker. Hittade ett stort ägg i lådan och gjorde en liten "grupp" av sten och lull-lull på ett fat av glas. Var om Blomsterlandet och köpte lite buxbom, Pensér och påskliljor och plantera i mina krukor ute i trädgården. Lite fint får det allt vara innan GRÄVMASKINEN kommer hit och vänder upp&ner på allt.

Hönshsuet har fått nystädat både inne och ute nu och där ute la vi 16-32 makkadam. Notera att jag slänger mig med fackbeteckningar vänner. By the way så blev det superfint ihop med den nyskrapade trätrappan. Vi har även förstorat hela utegården med att öppna upp under vedhuset så tuppen med sina pullor kan gå under och sprätta hejvilt. Mycket glada näbbminer av detta må ni tro.




Kommentarer
Postat av: Charlotte

Verkligen impad över facktermen, här hemma blir man idiotförklarad när jag kallar allt för grus... Det ska vara makadam, singel, bärlager och gud vet allt!

2009-04-02 @ 07:20:17
URL: http://hemmahosfyrklovern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0