Fredag

Nu börjar man se fram emot helgen igen, innan var vi ju båda hemma och då var det som vilken dag som helst. Har ju knappt sett T i veckan. Så ikväll ska vi lägga lite sten i trädgården och sen gå in och laga en god middag och kanske dela en flaska vin. På söndag börjar Fredrik oh Filips nya program också det får jag inte glömma. Tror dom slår på stora trumman. Men det gör dom iof alltid känns det som.

Nu blir det som vanligt att plocka plocka plocka och bädda och sånnt där som fyller mornarna. Sen ska vi ge oss ut på en promenad. Tror jag kanske åker in lite senare och åker med T hem från stan så det blir nog buss idag! Lite kul att åka buss igen... Gud så töntig jag är.

Sköt om er och hoppas ni får en fin helg.






Svärföräldrarna på jobbet, nu börjar snart säsongen. Jag ska med i år igen, en dag när det inte blåser och solen steker. Då ska jag fiska ål. Aldrig har jag längtat efter sommaren som i år.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0