Före och Efter... innan påbörjad förvandling



När vi köpte huset såg baksidan ut såhär. Gräset låg väldigt högt och det var en djungel av grönsla. På den här bilden har vi t o m tagit ner höga vassliknade grejjer. Det var då vi hittade berget :D





Så vi bestämde oss för att "raka" av allt. Det tog oss TRE ÅR och nu ska vi börja om från början (galet jag vet). Idag satte jag min första växt på den rena ytan. En liten vitblommande sak som trivvs bra bland sten och ska hänga fint nerför berget. Minns knappt i vilke skåra den planterades nu haha. Här uppe kommer iallafall bli ett trädäck det är bestämt och någon sorts trätrapa upp med belysning.

Jag blir nästan lite knäpp när jag tänker på alla blommor och växter det finns och vad man ska välja?
Jag kan ju ingenting om trädgårdsskötsel, men det gör det lite extra roligt.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Jädrar i min lilla låda vad det bloggas nu! Amitiöst! Ska läsa imån istället när jag är lite klarare i bollen.

PÖSSEN!

2009-04-26 @ 23:00:04
URL: http://thelindbloms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0