Färg är nu inhandlat

och det blev Loreáls mörkbruna :D Tack för alla tips ni kom med. Såg att jag fått ett tips om den jag köpte också från Lina så det känns ju bra. Damen i affären rekomenderade den (toning) eftersom jag ska vara i solen om en månad. Känner att jag fixar inte detta själv med att färga hår , och ha en bebis runt fötterna och sen hålla reda på tid och grejjer. ringde Ludde och fråga om experthjälp men hon hade fullt upp idag tyvärr annars är hon en hejjare på att färga hår... men så ringde Jess och ville titta hit SÅ BRA SA JAG då får du färga mitt hår och käka muffin samtidigt. Perfekt!

Dom borde dyka upp när som helst.... ska se om jag hinner med ett inlägg om vad jag hittade på stan igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0