En hög med kläder...

ligger runt mina fötter, en del är tvättat och en del ska tvättas. Håller på att rensa gaderoben på vinterkläder och kläder som inte har används på ett tag. Jag tror det får bli klänningsstopp nu, men jag vet att det inte kommer bli det. Det jag skulle behöva mest är lite färglada toppar och hela strumpbyxor. Dom sista tog katten idag när jag klippte hans klor. Skit med.

Lovade ju er en glad nyhet! Den får vänta på sig, troligen till fredag. Hoppas hoppas...Idag blir det handla med hostisskrutten och sen är inget inplanerat. Känns som jag levt på enbart ägg nu det sista. Hönorna har gått äggtokiga där ute och värper 6 st om dagen. Det är 12 ägg på två dagar. Det fylls liksom bara på. Kylskåpet väller över av ägg haha.
Så jag behöver ha lite annat pålägg att variera med. Nedan bjuder jag på lite bilder från veckan som gått.




Vi har satt igång på allvar med att gå över köpmannadisken. Den kräver lite mer jobb än JAG trott men kommer nog bli finare än vad T trott så det är på gott och ont. Under spånskivan som nu är borta finns en orginalbänkskiva som är sådär härligt sliten och använd. Den ska vi försöka få fram det bästa ur. På bilden ser ni hur T skrapar bort lim och gammal färg. Jag har tänkt mig försöka få bort allt det blåa på kanterna. Men jag tar nog min Mouse till hjälp. När allt lim och gammal färg är borta tror jag den kommer se riktigt gammal och charmig ut.

I fredags var vi hemma hos Jessica och Mikael och lagade mat ihop. Nja killarna gjorde. Jag var mätt i ett dygn typ. Jessica hade fått ett paket på posten och för att stilla sin nyfikenhet så gick hon bort och kollade vad det var. En vällingsburk från Semper! Den hade hon nästan glömt att hon beställt. I bakrunden kan ni ana något med T. Han har nämligen klippt sig. Han blev så fin

Öringspremiär med Björn. Blev massa fisk. Tur med vädret. Solen lös hela dagen igår och fortsätter idag. Härligt.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Får vi inte se en bättre bild på klippningen än så? :-)

2009-04-02 @ 19:35:39
URL: http://thelindbloms.blogg.se/
Postat av: Lina svarar

ska se om jag frågar snällt så kanske det går.

2009-04-02 @ 23:32:53
URL: http://linasvilladesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0