Äntligen



Som passar mina former. Den klarar både tutt-trick och fick mig att känna mig riktigt fin i provrummet där för en stund.
Är lite skeptiskt till färgen och ränderna, men bikinis som passar växer inte direkt på träd. Och den blev lite finare när jag hittade hipsterstrosor istället för tantalantatrorsor som expediten kom in med i provhytten. Ett plus med den är att den har smala axelband, gav ett nättare intryck en dessa breda band dom envisa med. Visst dom fyller sin funktion men blir ju bara massa tyg överallt. Nu kommer solen åt lite mer ;)

Bikinin kommer från Feminina av märket Triumph och var helt ok prismässigt. Provade en bikini och råka se att den kosta 1300 kr och jag är jäkligt glad att den satt illa. Tunisien here i come.

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej hopp! Välkommen tillbaka till cybervärlden! Ser att du fått mycket gjort. Härligt att det gick bra hos doktorn också, då kan ni pusta ut och bara vänta på bättre tider. Den klänningen som Ella fått tittade jag på igår. Blev helt kär i den, den är så söt! Får se om den hänger i garderoben snart...

Hur är det annars? När får man komma o kolla läget hos er? Kram

2009-04-01 @ 23:28:45
URL: http://linagson.blogspot.com
Postat av: Emma

tycker den var jätte fin, ääälskar turkos!

2009-04-02 @ 10:20:59
URL: http://aliceochwilma.blogg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0