Snygga jackor!...

 
                             699 kr Veromoda                                                799 kr Veromoda                       

                                         
                                  
                       
        H&M 798 kr                                                                Topshop
  


                           Zooma
                              

                                Lindex 899 kr                                                                          Ellos 899 kr

...är det tid att börja titta på. På Söndag ska jag träffa mina gamla jobbarkompisari Göteborg, och vi ska ta tåg upp för att möte upp Carro på stan. Hade vart kul att komma hem med en snygg vinterjacka! Ovan har ni några av mina favoriter som finns i butikerna just nu. Hade gärna köpt en snygg skinnjacka, men jag passar verkligen inte i det. Ska bli skitskoj att träffa alla igen!

Vilken gillar ni bäst?

Kommentarer
Postat av: Lina A

Den från Topshop helt klart,utan konkurrens.

Och varför skulle du inte passa i skinnjacka?

2008-09-18 @ 17:53:08
Postat av: Lina

Jag ser ut som en raggare hjärtat!

2008-09-18 @ 18:40:12
URL: http://linasvilladesign.blogg.se/
Postat av: Margareta

Jag tycker Ellos var snyggast..

2008-09-18 @ 18:50:48
Postat av: Jennie/Ludde

Alla va snygga men jag gillar nog den från H&M och Topshop bäst.

2008-09-18 @ 19:17:46
URL: http://jenniesbollplank.blogg.se/
Postat av: Zzara

skinnjackan va görläcker!!

passar inte heller i en sån,, men ack så snyggt det är!!

Veromodajackan va snygg.. nåt sånt får de blir för min del =)

2008-09-18 @ 22:16:38
URL: http://zzarazz.blogg.se/
Postat av: Tina Larsson

Gud flickor vad jag hade velat vara med! Såg bara så mysigt ut. Ser framemot nästa date för då MÅSTE jag bara vara med. PS. Tack för kapptipsen, ska genast springa och prova...

2008-09-22 @ 14:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0