Today

blir det massage... Fick ju äntligen bokat den där 40 minutaren... Jag kommer antagligen peka här här och här har jag ont! Laga mig! Som om en gångs massage kan det... men man kan ju vara optimistisk. Skönt ska det bli iallafall. Mamma ska gå runt fästningen med Ellan under tiden!

Annars har jag snöat in på Tradera och leder just nu några godbitar bla en babybjörn sele för 100-lappen! Så fynd finns det att göra! Vi har använt vår bärsjal men nu till vintern blir det smidigare med en sele tex om man ska handla själv. Hon börjar nämligen bli lite tyngre nu stora damen.

Idag har jag fixat i barnrummet som har varit en enda röra av idéer... vi har inte riktigt kommit underfund med hur det ska se ut där inne förens nu! Det kommer bli sagotema! Inte Emil och pippi utan mer älvor och djur och skog och svampar! Känns som vi och lite vad som faktiskt finns i butikerna nu! Så nu blir det bara att hitta en rulle med trädtapet! antar att Colorama is the place to visit!

 Svamp, Monika Backström Boda   

                                  Cole & Son tapet                                    Monica backströms svampar för Kosta Boda
                                                                                                                      (finns även som lampor)

                                                                    

Nattlampa från http://www.russinet.se/ 329 kr tillf. slut      Min samling av tomtar och troll får vaka över 
                                                                                                                          Ella på nätterna

Kommentarer
Postat av: Michaela

Mässan är 1-2 november, det är väl typ samma som det brukar vara i göteborg fast jag kan nog tänka mig att det är lite bättre i stockholm! ;)

Najs med hotellrabatt! Vi funderar på om vi ska unna oss hotell eller bo hos någon släkting och istället kunna handla för pengarna man slipper lägga på hotell! Svårt dilemma!



Vad är det för fynd du spanat i då? Mer än selen? =)

2008-09-29 @ 14:27:24
URL: http://elvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Lina

En adidasjacka med tillhörande byxa, body från Ida T med byxa strl 62 (brun apa) Sittdyna till mitt loppisfynd. Har ögonen på en Puma med som jag leder med 2 kr, den lär ju gå upp i pris. Hoppas på Adidasdressen.



Vet du var man köper trumpette för bästa pris på internet? barnklädesbutiken där T jobbar har inte den leverantören tyvärr.



1-2 okt.. vet inte om jag får med T på den mässan igen... hehe

2008-09-29 @ 14:59:03
URL: http://linasvilladesign.blogg.se/
Postat av: Michaela

Ett tips, bjud inte på auktionerna förrän sista minutrarna! Då slipper priset trissas upp så mycket! =)

Hmm trumpette.. Jag ser dom lite här och där men eftersom dom kanske skulle se lite skumma ut på Elvin så hag jag aldrig lagt det på minnet.. Men jag har min butik-lista hemma jag kan kolla genom lite snabbt sen åt dig!

Annars finns det ju trumpette-liknande strumpisar på HM till en liten billigare penning! ;)



Haha du har alltså lyckats få med han på den mässan tidigare?! Bra gjort! =D

2008-09-29 @ 18:09:18
URL: http://elvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Lina

Han visste inte vad det var + att hans bästis var med också...oerhört bakis båda TVÅ...





Kolla in här:

http://linasvilladesign.blogg.se/2008/april/babymassa.html#comment



Ska kolla H&M.. bra att du har sånna shoppingögon!



Ska tänka på det där med att vänta med att buda till sista stund! kram

2008-09-29 @ 18:40:02
URL: http://linasvilladesign.blogg.se/
Postat av: Michaela

HAHAHA ja då kan jag faktist förstå att det kanske inte var någon höjdare. Men dom gjorde det bra ändå måste jag säga! ;)



Jag tror det är 2-pack för 49:- eller nåt sånt på HM, och det finns strumpbyxor också har jag för mig! Så himla söta, får jag en jänta nästa gång ska hon få såna! =)



Haha jag vet inte om det är så bra med mina shoppingögon jämt, jag är väl nöjd men kanske inte plånboken! ;)

2008-09-29 @ 19:13:38
URL: http://elvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Laura!

Gaah blev helt kär i tomten!!! xD

2008-09-29 @ 21:19:39
URL: http://fluffyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0