Tävling! Bloggen 1-år!

Kul att ni vill vara med! Men jag vill ha fler tävlande! Kul att få lite input om bloggen och vad ni vill läsa mer om! Det är roligt att ni vill läsa om huset och våra planer, för det är ju faktiskt därför bloggen en gång kom till.
Det är några spännande projekt på gång nu! Men vad får ni läsa er till här framöver! Sen handlar ju resten av bloggen mycket om min anpassning till livet på landet! Men i mig har nog alltid bott en liten hippie/bonnamora som inte riktigt fått komma ut! Läs vidare om vad vi ska göra idag! Ni kommer förstå vad jag menar.


Tävla här!









Ett litet paket kan bli ditt!
Tävligen pågår till den 6 sep. Fram till kl 21.00
Vinnaren meddelas på sin blogg eller mail.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0