Sådärja!

Nu är allt så snyggt det kan bli i röra! Jag har slängt i mig lite frukost! och hunnit med att duka... ( på nystruken linneduk) och förberett en kanna kaffe! Så nu kan jag sitta en liten stund vid datorn innan Prellen och min mor kommer! Hittade min Itunes CD häromdagen, har verkligen saknat programmet på min dator. Rensade datorn förra året och sen dess har Itunes vart borta. Så nu ska det in igen så jag kan lyssna på min Ipod vid promenixerna!

Igår blev det inte riktigt som vi tänkt oss... Så jag kan inte visa våran fina present! Så den får vänta till helgen för då ska Pappa och T ner till Helsingborg över dagen! Och förhoppningsvis finns den där!


Annars så kommer dagen bestå av detta pyssel! Min första bok ska fyllas i och vara med på dopet på söndag! Kan vara kul om gästerna får fylla i en liten mening till Ella! Denna är klart den bästa mina första år bok som jag sett på marknaden! Roliga saker att fylla i och plats till massa bilder!


   


I helgen är det bokmässan i Göteborg, det har ni inte glömt va?

Kommentarer
Postat av: Annelie

Åh, vars har du hittat denna bok? Jättefin!

2008-09-24 @ 12:47:32
URL: http://annielie.webblogg.se/
Postat av: Lina

Jah hittade denna hos KOMIN i Varberg, Cecilia Wennerstyens affär! Men den kan säkert finnas på olika bokhandlar eller Adlibris! ETt mycket bra köp! Eller present!

2008-09-24 @ 13:04:38
URL: http://linasvilladesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0