Prästen kommer...

Hem till oss imorgon... Hembesök må ni tro. joda fint ska det vara! Han verkar vara en riktigt kul präst som tur är...Undra om han tycker det är lika roligt om jag sätter på denna vita t-tröjan på Ella! Alltså det hade vart så typiskt mig att faktiskt göra det...



Vet inte riktigt hur jag ska dölja våra dödskallar på väggen på toan bara?
Jag e så nervös över detta så jag har frågat min mor om hon kan ta ledigt för att vara här när han kommer.

    

Robin sätter upp fog och jag och T tryckte in ringar från H&M. Tufft blev det. Men vem trodde man skulle få en präst på besök en vacker dag...

Kommentarer
Postat av: Satu

Jag tror prästen överlever :D

Kul blogg och jag röstar för den vita tshirten ;)

Ha en bra dag!

/satu

2008-09-23 @ 11:54:11
URL: http://knape.webblogg.se/
Postat av: Margareta

Kan ju alltid hoppas på att han kissade innan han gick hemifrån..

2008-09-23 @ 14:05:34
Postat av: Jennie

Hade varit klockrent med den vita t-shirten imoron =)

Jag tror inte ha tänker på att ni har döskallar på toa om han måste använda den, han kommer ha fullt upp med att få toalocket att stanna uppe ;)

2008-09-23 @ 14:32:22
URL: http://jenniesbollplank.blogg.se/
Postat av: Lina

hahahaha! ja det där locket... vill ju inte göra det för enkelt... fast en präst känns mer som en sittkissare...

2008-09-23 @ 14:34:47
URL: http://linasvilladesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0